کتابخانه عمومی آیت الله الهامی کلوانق

آدرس - کلوانق -خیابان ولایت - روبروی شهرداری تلفن : 04143445313

کتابخانه عمومی آیت الله الهامی کلوانق

آدرس - کلوانق -خیابان ولایت - روبروی شهرداری تلفن : 04143445313

بازدید از کتابخانه آیت آیت ا... الهامی به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار توسط مسئولین شهری

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی امام جمعه محترم شهر کلوانق حجت الاسلام و المسلمین موسوی همراه با مسئولین شهرکلوانق از کتابخانه عمومی آیت ا... الهامی بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی،  به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی امام جمعه محترم شهر کلوانق حجت الاسلام و المسلمین موسوی، شهردار محترم شهر جناب مهندس سیدلی، جناب آقای مهندس توکلی و جناب آقای مهندس یاقوتی اعضای شورای شهر، و جناب آقای پاکدامن مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه از کتابخانه آیت ا... الهامی کلوانق بازدید بعمل آوردند.

در حاشیه همین دیدار مسئولان محترم شهر ضمن تبریک روز کتاب کتابخوانی وکتابدار از عملکرد مسئول کتابخانه آیت ا... الهامی تقدیر کردند و امام جمعه محترم شهر گفت: روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار، روز تکریم علم و آگاهی است.

همچنین به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از ریحانه خاکپور، مریم سائلی و فاطمه جاویدان از اعضای کودک فعال کتابخانه تقدیر و جوایزی به همین مناسبت به آنها اهدا گردید.

در این دیدار صمیمی امام جمعه محترم شهر کلوانق کتاب حضرت معصومه از علی اکبر مهدی پور را به مناسب سالروز وفات حضرت معصومه (س) معرفی کرد و بخشهایی از این کتاب ارزشمند را برای مسئولان خواند هم چنین جناب آقای مهندس وکیلی عضو محترم شورای شهر و از دبیران آموزش پرورش کتاب چگونه کتاب بخوانیم را معرفی کردند.

هفته کتاب ، کتابخوانی و کتابدار

دبیرخانه بیست‌ونهمین دوره‌ی هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی، عناوین هفته‌ کتاب را اعلام کرد.

امسال شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» به عنوان شعار هفته‌ی کتاب انتخاب شده است.

هفته کتاب در سال‌جاری از 24 آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا اول آذر ماه ادامه دارد که به همین مناسبت صدها برنامه‌ی مرتبط با حوزه‌ی کتاب در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، عناوین روزهای هفته‌ی کتاب به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۴ آبان در تقویم روز «کتاب و کتابخوانی» نامگذاری شده است.

سه‌شنبه ۲۵ آبان «کتاب خوب یار همیشه همراه»

چهارشنبه ۲۶ آبان «کتاب، زبان فارسی شعر و ادبیات فارسی»

پنجشنبه 27 آبان «کتاب و رسانه هم‌افزایی و تعاملات»

جمعه 28 آبان «کتاب خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی»

شنبه 29 آبان «ناشران، کتابفروشی‌ها ارکان صنعت نشر»

یکشنبه 30 آبان «کتاب مادران شهدا و زنان در دفاع مقدس» و

 دوشنبه اول آذر ماه «کتاب، کودک و نوجوان آینده نسل مجازی» نام گرفته‌اند.